úterý 26. srpna 2014

Růžové hodinky Geneva

Foto prodejce:

Reálné foto:


Hodinky odpovídají fotce prodejce, akorát mi došly s ohnutým páskem, ale to je detail.


Hodinky fungují a jsou super asi jako všechny, co jsem si na ebay zatím koupila .


Balík došel obyčejně  a hodinky byly dobře zabaleny v bubl. folii a obálce.





  • Koupeno  tady
  • Objednáno  03.08.2014
  • Doručeno  25.08.2014
  • Cena 32 Kč 
  • Poštovné zdarma

  • Uděluji 5/5





    7 komentářů:

    1. Hodinky vypadají krásně, líbí se mi jak jsou velké.

      OdpovědětVymazat
    2. mají 3,5 cm já mám strašně tenounké zápěstí :D

      OdpovědětVymazat
    3. Krásne sú :) Vďaka za tieto super recenzie, našla som tak na ebay veľa úžasných vecí :)
      *sponkabob*

      OdpovědětVymazat
    4. Hodinky za 32 Kč? To je teda mazec :) Jsou hezký
      http://veru-life.blogspot.cz/

      OdpovědětVymazat