pondělí 18. srpna 2014

Náhrdelník

Foto prodejce:



Reálné foto:





Náhrdelník je moc krásný a odpovídá fotce prodejce .. čekala jsem že to s kvalitou bude horší ale je super ;-)

Balíček došel obyčejně a náhrdelník byl dobře zabalen




  • Koupeno  tady
  • Objednáno  28.07.2014
  • Doručeno  18.08.2014
  • Cena 34 Kč kup teď .. prodejce je má teď dražší asi měl nějakou akci 
  • Poštovné zdarma 

  •  
  • Doporučuji je opravdu nádherný a uděluji 5/5



  • 4 komentáře:

    1. Náhrdelník vypadá krásně :)

      OdpovědětVymazat
    2. Krásný náhrdelník, tahle barva se mi líbí moc :)
      veru-life.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat
    3. Teda, to je parádní náhrdelník :-) . Na mě je ale moc výrazný :-) . Já mám radši nenápadné šperky z chirurgické oceli . I když na ples nebo do divadla by se tento šperk hodil :-) . Důležité ale je, že tobě se líbí a cítíš se s ním dobře :-) .

      OdpovědětVymazat