sobota 30. srpna 2014

DIY - flower headband - KVĚTINOVÁ ČELENKA

Tak dneska tu mám pro váš ještě jedu rychlovku a to je DIY článek na květinovou čelenku kterou jsem si udělala (z nudy)  :D

Budete potřebovat:

  • různé umělé květiny
  • tavnou pistoli
  • čelenku plastovou, kovovou, gumičku a nebo stuhu to záleží na vás ;-)
  • nůžky samozřejmě co když budete potřebovat odstřihnout nějakou stopečku :D
Tak nachystáte si čelenku a začnete k ní skládat kytky tak jak by se vám to líbilo 



tak tahle jsem si to seskládala a jde se lepit


jestli máte u kytek takové ty zelené listy oddělejte je a nalepte je ze zpod čelenky a přichytněte ke květu je to lepší ;-) prostě nějak tak jak to vidíte na fotce.


Je to jednoduché chce to jen fantazii ;-) 



 Bude super třeba na nějaké focení :D

Tak takhle dopadla moje čelenka .. co vy? taky už jste si nějakou dělali nebo budete ? 


2.varianta pokud máte kytky na drátku stačí zamotat k sobě a na konce navázat třeba stuhu ;-) A nebo přidělat k normální čelence.






Hezkou sobotu!!! ;-) 



5 komentářů:

  1. Více se mi líbí 2. varianta :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné :) Více se mi líbí druhá varianta, protože ta první mi přijde taková moc výrazná a já bych spíše volila první :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že se ti povedly. Ta první je naprosto úžasná.

    OdpovědětVymazat