středa 20. května 2015

Matná rtěnka - dlouhotrvající voděodolná

Krásný večer, vím že už trošku pozdě ale prostě nebyl čas :-) Tak aspoň něco, snad se vám recenze bude hodit ;-)

Foto prodejce:





Reálné foto: 




Na začátku vám chci říct, že nejsem ten typ, co by kupoval kosmetiku na ebay apod..Tyhle rtěnky mě hodně zaujaly v Sephoře, ale 350Kč se mi za jednu opravdu dávat nechtělo.  Mrkla jsem se  na Ali a hele, měli tam ty samé v podobném balení. Měly hodně dobré recenze, jedna stojí asi okolo 25 Kč, tak proč to nezkusit.




Tohle je prostě pecka!! za 25Kč  BOŽEEE hned jsem musela objednat další odstíny :D  Mám odstín 02. Krásně drží, je voděodolná,  takže nejde smýt vodou, jen když použijete nějakou pomůcku třeba na čištění pleti. Ale jinak  drží jako přibitá !! 
Samozřejmě jako každá matná rtěnka trochu vysušuje, ale ne nijak extrémně.  Zkusila jsem ji po zaschnutí setřít prsty ale ani se nehne . A velké + má za to, že pěkně voní. Já jsem maximálně spokojená a rtěnku vám doporučuji !!! 

Kupovala jsem u tohoto prodejce, ten ji už ale nenabízí. Když ale zadáte do vyhledávače matné rtěnky, najde jich vám to dost :)


Cena: 20-25Kč
Dorazilo za 13 dní 


Uděluji 5/5






12 komentářů:

  1. Nádherný odstín, vypadá na tvých rtech fantasticky =)
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  2. je nádherná už mám doma i 2 odstín a na cestě dalších 5 :D

    OdpovědětVymazat
  3. No jednim slovem wow! Ten odstin je nadherny. Ja mam ted matnou rtenku od MUA, tak jsem take na ni zvedava.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá opravdu nádherně, určitě po ní taky hned mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám zatím 2 a musím říct že každý odstín je trošku jiný ta 02 je skvělá ale mám novou 03 a ta trošku lepí i když uschne.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :) Můžu se zeptat za jak dlouho ti z Ali přišla?
    Díky :)

    http://veass.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj je to v článku ;-) za 13 dní

    OdpovědětVymazat