pondělí 11. srpna 2014

Náhrdelník

Foto prodejce:




Reálné foto:

Celkem zklamal čekala jsem od toho víc :-(


Náhrdelník na mě působí lacině .. a nemá stejnou barvu jako na obrázku. Je lehký ..asi nějaký plast/kov 


Tak snad ho využiji aspoň na nějaké focení .


Náhrdelník je moc dlouhý takže ho budu muset nechat zkrátit .. na fotce ho mám vzadu posunutý.



Balík přišel obyčejně do schránky vše perfektně zabaleno.


  • Koupeno tady
  • Objednáno  25.07.2014
  • Doručeno  11.08.2014
  • Cena 56 Kč
  • Poštovné zdarma 

  • Uděluji 3/5



    6 komentářů:

    1. Krásný náhrdelník, akorát mě by se víc líbil, kdyby byl ve stříbrné místo zlaté :)
      veru-life.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat
    2. Také by se mi líbil více ve stříbrné barvě :) Ale i takto je pěkný

      OdpovědětVymazat
    3. Vypadá pěkně, jen na mě možná až trochu moc velký :)

      OdpovědětVymazat
    4. Ale není moc ošklivý :)) Ale já osobně bych si ho asi neobjednala :)
      Blog ϐook of ϐeauty

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. No je takový jakoby do žluta a na fotce od prodejce je spíš takový do stříbrné což mi celkem vadí :-/ tak na nějaké focení snad .. :D

        Vymazat