úterý 5. srpna 2014

Náhrdelník

Foto prodejce:


Reálné foto:








Balíček přišel obyčejně do schránky, vše bylo zabaleno v bubl. obálce.


Náhrdelník je krásný a odpovídá fotce prodejce :)


  • Koupeno tady
  • Objednáno  17.07.2014
  • Doručeno  04.08.2014
  • Cena 43 Kč
  • Poštovné zdarma  

  • S náhrdelníkem jsem spokojená vypadá kvalitně .. uděluji 5/5



    5 komentářů:

    1. taky se mi moc líbí čekám ještě na tenhle samý v černé :)

      OdpovědětVymazat
    2. Tenhle je vážně parádní:-)

      OdpovědětVymazat
    3. Perfektní náhrdelník! :) Zbožňuju mohutné náhrdelníky, letos jsou velkým hitem, takže je mají téměř všude, ale najít ty nejlepší dá občas zabrat :) Já mám svoje lásky z www.answear.cz :))

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. já je nakupuji jen na ebay u nás se mi zdají strašně předražené :D

        Vymazat