sobota 30. srpna 2014

New In - dm, votocvohoz atd..

Tak dneska tu mám pro vás New In článek . Ukážu vám v něm kousky, které jsem si koupila včera v Brně.Hlavně jsem byla nakupovat v dm drogerii, kde probíhá akce -25% za nákup 5 a více produktů jejich značek.  Já jsem měla ještě slevovou knížku za 150 bodů,  takže se mi odečetlo ještě - 15% za celý nákup a platila jsem  122Kč. Pak vám ukážu i kousky které mám z votočvohoz za posledních cca 10 dní :) Mé nové kousky z ebay vám tu ukazovat nemusím, když na ně píšu pomalu denně recenze :D  (to by byl hodně dlouhý článek ) :D


Takže jsem nakoupila těchto 6 produktů .. není jich moc a to proto, že toho mám doma celkem dost a nevím, co si koupit. Klidně mi napište, jestli jste akce také využily  a co jste si koupily nebo co doporučujete ;-) do Brna jedu i zítra, tak že bych přikoupila ? :D 

  1. Jako první tu mám vlhčené ubrousky babylove. Modré mám nejraději a prostě se bez nich neobejdu, jsou super na odlíčení, když máte zapatlané ruce a nebo do kabelky když někam jedete. (mají i malé balení) Já s nimi občas utírám i stolek a prach :D  cena je 44,90 po slevě 33,67 Kč
  2. Balea čistící pleťová maska 2x8 ml  s bílým jílem a zinkem, nezkoušela jsem tak se na ni těším :) cena 21,90 po slevě 16,42 Kč
  3. Ebelin odličovací tampóny ze 100% bavlny 140 ks cena před slevou 29,90 po slevě 22,42 Kč
  4. Balea sprchový peeling je super, ale na mě až moc jemný :-/ Peeling jsem ale potřebovala a  byl tam už jen tenhle jeden .. už se těším na nějaký nový, jestli máte radši hrubší peelingy kupte si jiný, tenhle je opravdu nic moc ..ale vůně krásně letní :) cena  34,90 po slevě 26,17 Kč
  5. Sprchový gel s jablkem a mátou voní krásně svěže, kupovala jsem sestře a jí taky moc voněl, cena 29,90 po slevě  22,42 Kč

  6. Sprchový gel s vůní marakuji voní nádherně sladce .. jestli jste na sladké vůně jako já, je to něco pro vás ;-)  cena 29,90 po slevě 22,42 Kč

Tak to byl celý nákup v dm, pak jsem si koupila nové číslo ELLE za 110 Kč kde je buď BB cream nebo báze pod make-up, kterou mám, já jsem ji ještě nezkoušela, co vy? Máte ji, jaká je?


Jako poslední tu mám nákup z votočvohoz a jsem moc spokojená :)


 1. Šaty jsem koupila za 140Kč  zn. Fishbone.


2.Tyhle šaty jsem vyměnila jsou moc pěkné zn. H&M



3. Krásné modré šaty koupeny za 150 Kč zn. H&M


4. Maxi sukně vyměněná zn. H&M


5. Krásná červená skater sukně do pasu zn H&M také výměna :)





6. A jako poslední kabelka zn F&F stála mě 80 Kč :) 

To je vše z mých nákupů, snad se vám článek bude líbit. Užijte si poslední prázdninový víkend!!!!!     Klára :)





9 komentářů:

  1. Krásne úlovky z votočvohoz :) A musím sa pozrieť na ten ELLE, či aj u nás na slovensku budú tieto darčeky :)
    SPONKABOB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A určitě budou ;-) za tu cenu je to super koupě bázi pod makeup jsem potřebovala :D Tak mě potěšili :)

      Vymazat
  2. Krásné věci z votocvohoz! :D Já vždy takové pěkné kousky nemůžu najít :) Výrobky balea mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci, v DM super nákup a na VV také. ELLE jsem si koupila hlavně tedy pro BB Cream, který jsem chtěla vyzkoušet. Bázi mám od Avonu, takže tuto jsem nechtěla :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Na votočvohoz jsi pořídila moc krásné kousky :) Já jsem akce v DM nevyužila, mám teď doma všeho dost. Ty jsi nakoupila fakt výhodně
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) a Jo snažila jsem se nakoupit hoodně výhodně a povedlo se :D Taky toho moc nepotřebuji sprcháče třeba vůbec doma mám ještě 3 plné ale ta akce ta lákááááááá :D že mi to nedalo .. mám do zásoby no :)

      Vymazat
  5. Ty modrý šaty s černým opaskem za 150kč bych potřebovala ,ale nikde jsem je tam neviděla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ně narazila už po 2 tak jsem je tam za 150 Kč nemohla nechat :D

      Vymazat