úterý 26. srpna 2014

Gelové vycpávky

Foto prodejce:


Reálné foto:
Vycpávky vypadají moc dobře a na omak jsou příjemné.


Já jsem si koupila typ č.3 

Pokud používáte vycpávky tak rozhodně doporučuji, prodejce má na výběr ze 3 druhů.



Balíček došel obyčejně do schránky.



  • Koupeno tady
  • Objednáno  08.08.2014
  • Doručeno  25.08.2014
  • Cena 50 Kč 
  • Poštovné zdarma


  • Nemám jim co vytknout jsou super a uděluji 5/5






    7 komentářů:

    1. Líbí se mi vaše recenze! A kde to hledáte? :O Já třeba hledala náušnice a takové jako máte vy tady za takové ceny se mi nikdy nepodaří najít-_- A chtěla jsem se zeptat (možná už jsem se ptala) jestli budete takhle dělat i s oblečením?:)

      __________________________
      http://deny-garnet.blogspot.cz/

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. To jsem ráda!! :) Tak různě ty šperky většinou ve vyhledávači zadám šperky módní šperky a tam mě vyjede spousta různých kousků nebo se mi to už ukazuje na hlavní stránce - moji oblíbení prodejci :) (která jsem si přidala do oblíbených) Stačí když si rozblikneš odkaz který k dané věci dávám klikneš na prodejce a na jeho další nabídky skoro vždy to tam najdeš vystavuje to furt dokola. Jinak ostatní věci jako třeba tyhle vycpávky prostě napíšu do vyhledávače to co hledám a něco my to najde :) Na oblečení budou také nějaké recenze ;-) Ale zatím jsem ještě žádné nekoupila.

        Vymazat
    2. A to jsou vycpávky určený do plavek nebo normálně do podprdy?

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. A už si je mela na sobě v plavkách? By mě zajímalo totiž co se stane s tim materiálem když se namočí a hlavně jestli to jde poznat :/

        Vymazat
      2. neměla ale je to jakoby k takové folii takže se s tím nic nestane když se to namočí a když rozklikneš odkaz je to tam napsané že je to i do plavek

        Vymazat
      3. a taky asi záleží jaké máš plavky :)

        Vymazat