čtvrtek 14. srpna 2014

OOTD-outfit 3x jinak !

Zdravím !
Dnes tu máme první outfitový článek, o který si mnoho z vás psalo :) Jeden outfit 3x jinak-měníme doplňky !



Tričko: Zara
(já ho koupila v sekáči za 20kč a jsem z něj naprosto nadšená ! :)
Rifle: Bershka
Kabelka: F&F
Brýle: Ebay,  recenze tady
Čelenka: Ebay,recenze tady 







V druhém outfitu jsme použily tento krásný věneček do vlasů z VotočVohoz, který oživí každý outfit :) 
Náramky(bílé): H&M
Náramky(kovové): Neroli

Náhrdelník: Ebay, recenze tady


Líčení jsme volily jednoduché. 
Řasenka: Maybelline
Stíny: Maybelline color tattoo 
Bronzer: Essence
Lip butter: Korres

Tak to je z dnešního outfitového článku úplně všechno ! Doufám, že se vám líbil, a zanedlouho se můžete těšit na další :) Také se nezapomeňte přihlásit do Giveaway, která stále běží !



19 komentářů:

  1. Moc se mi kombinace líbí! Nejvíce asi ta třetí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný outfit i doplňky :) Ty brýle jsou mazecký :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme .. joo brýle Adi moc sluší narozdíl ode mě

      Vymazat
  3. Moc hezké, ale, holky, neklamte :D Ono to taky může takhle hodně dobře vypadat pouhopouze kvůli osobní kráse :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím si vybrat, líbí se mi všechny kombinace.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. To tričko je naprosto perfektní!
    Nejvíc se mi líbí 3. kombinace. Jsem dost unešená z toho barevného náhrdelníku a pásku:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tričko je vážně úžasný, nejradši bych ho nosila pořád ! :D

      Vymazat
  6. Ta 3 kombinace je taková (romantická) že :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné! Nemůžu se rozhodnout, protože miluju veškeré ozdoby na hlavu a vlasy! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce se mi líbí 2. kombinace:-) Jinak jsi byla nominována na Tag u mě na blogu:-)

    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny sluší :)
    Chtěla bych se zeptát na Ebay .
    Když si daný předmět vydražíš .Jak budeš za něj platit? jak dojde, např dobírkou...
    prosím o více informací díky
    ještě jsem nezkoušela a chci vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj když se podíváš na nějaký náš článek z ebay je to tam napsané dobírkou platit nelze asi jako u všech zahraničních ;-) Platíš předem na účet paypalem ...balíček chodí většinou obyčejně do schránky ale už se mi stalo že došel i jako doporučený balík ;-)

      Vymazat
  10. a jak ten paypalen funguje ? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no normálně se tam registruješ .. a buď si tam pošleš peníze nebo tam zaregistruješ jen svoji kartu .. ono si to tam zapamatuje ůdaje a jen platíš online a potvrzuješ heslem.. to se ti pak normálně strhává za každou platbu rovnou z účtu.

      Vymazat
  11. Pristanú ti všetky tri :) Super džíny a páči sa mi veľmi aj tá kvietkovaná čelenka :)
    Missy z LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny doplňky jsou skvělé! A ty lenonky jsou boží, škoda, že mně nesluší :( :D

    Áňa

    OdpovědětVymazat
  13. Jako moc fajn hezký Woodstock styl, ale pro mě by to asi nebylo. Za mě je takový ten textil velkoobchod naprosto ideální, protože tam nemám tu výběrovou paralýzu. Takže prostě vezmu obyčejné oblečení bez potisku a jsem spokojená. Důležité je, že se mi v tom dobře chodí. Takže tak.

    OdpovědětVymazat