čtvrtek 14. srpna 2014

OOTD-outfit 3x jinak !

Zdravím !
Dnes tu máme první outfitový článek, o který si mnoho z vás psalo :) Jeden outfit 3x jinak-měníme doplňky !



Tričko: Zara
(já ho koupila v sekáči za 20kč a jsem z něj naprosto nadšená ! :)
Rifle: Bershka
Kabelka: F&F
Brýle: Ebay,  recenze tady
Čelenka: Ebay,recenze tady 







V druhém outfitu jsme použily tento krásný věneček do vlasů z VotočVohoz, který oživí každý outfit :) 
Náramky(bílé): H&M
Náramky(kovové): Neroli

Náhrdelník: Ebay, recenze tady


Líčení jsme volily jednoduché. 
Řasenka: Maybelline
Stíny: Maybelline color tattoo 
Bronzer: Essence
Lip butter: Korres

Tak to je z dnešního outfitového článku úplně všechno ! Doufám, že se vám líbil, a zanedlouho se můžete těšit na další :) Také se nezapomeňte přihlásit do Giveaway, která stále běží !



20 komentářů:

  1. Moc se mi kombinace líbí! Nejvíce asi ta třetí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný outfit i doplňky :) Ty brýle jsou mazecký :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme .. joo brýle Adi moc sluší narozdíl ode mě

      Vymazat
  3. Moc hezké, ale, holky, neklamte :D Ono to taky může takhle hodně dobře vypadat pouhopouze kvůli osobní kráse :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím si vybrat, líbí se mi všechny kombinace.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. To tričko je naprosto perfektní!
    Nejvíc se mi líbí 3. kombinace. Jsem dost unešená z toho barevného náhrdelníku a pásku:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tričko je vážně úžasný, nejradši bych ho nosila pořád ! :D

      Vymazat
  6. Ta 3 kombinace je taková (romantická) že :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné! Nemůžu se rozhodnout, protože miluju veškeré ozdoby na hlavu a vlasy! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce se mi líbí 2. kombinace:-) Jinak jsi byla nominována na Tag u mě na blogu:-)

    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny sluší :)
    Chtěla bych se zeptát na Ebay .
    Když si daný předmět vydražíš .Jak budeš za něj platit? jak dojde, např dobírkou...
    prosím o více informací díky
    ještě jsem nezkoušela a chci vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj když se podíváš na nějaký náš článek z ebay je to tam napsané dobírkou platit nelze asi jako u všech zahraničních ;-) Platíš předem na účet paypalem ...balíček chodí většinou obyčejně do schránky ale už se mi stalo že došel i jako doporučený balík ;-)

      Vymazat
  10. a jak ten paypalen funguje ? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no normálně se tam registruješ .. a buď si tam pošleš peníze nebo tam zaregistruješ jen svoji kartu .. ono si to tam zapamatuje ůdaje a jen platíš online a potvrzuješ heslem.. to se ti pak normálně strhává za každou platbu rovnou z účtu.

      Vymazat
  11. Pristanú ti všetky tri :) Super džíny a páči sa mi veľmi aj tá kvietkovaná čelenka :)
    Missy z LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny doplňky jsou skvělé! A ty lenonky jsou boží, škoda, že mně nesluší :( :D

    Áňa

    OdpovědětVymazat