úterý 9. září 2014

Sada 10 štětců na make-up Jessup

Foto prodejce:


Reálné foto:


5ks štětců na makeup 

Jak vidíte jsou opravdu celkem dost husté a taky jsou hodně příjemné nepíchají štětiny nevypadávají s jsou dobře střižené :) 








Štětce na stíny nebo na korektor jsou úplně stejné jako ty velké jen v menším provedení viz fotky výše :)




štětce jsou středně (spíš více než středně) husté.


Pro porovnání přidávám fotku i s mým štětcem od  HAKURO H51 (vpravo)   




Tenhle štětec má trošku jiné chlupy než ty ostatní ale taky moc příjemné na obličeji.




Malé
Velké :)




Snažila jsem se vám sem přidat co nejvíce fotek aby jste viděli hustotu a kvalitu sami :) Za tu cenu co je mám jsou opravdu luxusní všech 10 Ks za 200 Kč to jsem nekoupila ani ten 1. od HAKURA takže za mě rozhodně ANO běžte do toho nebudete zklamané .. 



  • Koupeno zde
  • Objednáno 16.08.2014
  • Doručeno  09.09.2014 
  • Cena 224 Kč 
  • Poštovné zdarma


  • Uděluji jak jinak než 5/5



    12 komentářů:

    1. Super, to ráda slyším, protože ke mě zrovna putujou :)

      http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Dnes mi dorazili a jsem z nich nadšená :) za tu cenu jsou kvalitní :) a hlavně neškrábou :)

        Vymazat
    2. vyzeraju neskutocne krasne!

      Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

      OdpovědětVymazat
    3. presne nad niečim takým som uvažovala, keď som brázdila eBay-om pred pár dňami! ale zatiaľ si to nechávam, ale ako vidím, sú celkom dobré, takže som rada, že som ťa našla a našla tento článok, aspoň budem vedieť, že si ich môžem naozaj objednať!!! :).

      Kejmy ♥.

      OdpovědětVymazat
    4. Vypadají pěkně :) takový huňáčci :)
      veru-life.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat
    5. Ty vypadají hodně dobře! jen mě štve, že nedorazí dřív :)

      OdpovědětVymazat
    6. Také po nich nějakou dobu pokukuji, máte vyzkoušeno na make-up? :))

      OdpovědětVymazat
    7. A to jsou ty chvíle, kdy doopravdy zamrzí, že nemám konto a z ebay nemůžu objednávat. Tak to je vážně smůla... :/

      http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

      OdpovědětVymazat