úterý 12. srpna 2014

Flower headband - Květinové čelenky a věnce

Je mnoho různých druhů a provedení , čelenky, věnce, dělají se na gumě i na stuze, prostě jak si přejete.. :)


Miluji je a jsem moc ráda, že jsou právě v módě a že je jich tolik na výběr.. nemusíte si je nikde kupovat, stačí si je vyrobit doma podle svých představ.. fantazii se meze nekladou ;-)  V tomhle článku vám chci ukázat moje věnečky koupené i vyrobené . 





Moje sbírka flower čelenek a věnečků  




Tyhle věnečky jsem si kupovala na ebay seženete je tak kolem 20Kč ještě mi má dojít červený :)


Tyhle 2 kousky jsou také z ebay a jsou opravdu skvělé :) 








Další kousky mám  od jedné slečny z votocvohoz.cz a jsem z nich nadšená .. jsou prostě dokonalé !!!














Dále tu mám 2 taky od jedné slečny přes votocvohoz.cz (odkaz zde), jsou taky moc krásné ale už takové větší, takže se hodí spíš na nějaké focení, slečna má ale různé takže si můžete vybrat, jaká se vám líbí.. musím uznat, že jsou opravdu dobře a kvalitně udělané!!







A jako poslední mám věnečky co jsem dělala sama :)



ke koupi zde





Tahle byla dělaná na rychlo a z takových oškubaných květin :D ale na nějaké to focení se taky dá .

Nakonec nějaký ten flower outfit






Byla bych moc ráda kdyby jste mi do komentářů napsali, jestli tuhle módu máte rády, nebo jestli se vám to zdá hrozné a klidně mi posílaly fotky těch vašich. Budu se moc těšit a přeji vám všem hezký zbytek dne. Klára :) 












14 komentářů:

  1. Tyhle čelenky se mi líbí moc, více se mi líbí ty malé kytičky, ty velké se mi už tak nelíbí a ani bych je nenosila. Ty malé jo :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty malé jsou super i normálně na nošení ty větší se hodí spíše na to focení atd..:)

      Vymazat
  2. Wau ty ich teda máš :) ja nemam ani jednu :D

    pokiaľ si sa ešte nezapojila rada ťa pozvem na letnu giveaway o šaty :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou parádní! Ale nevím k čemu bych si to jen tak vzala:-)

    ___________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se do těhle čelenek naprosto zamilovala! Doma mám jednu a nosila bych ji neustále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme 2 !! taky je miluji akorát nemám 1 :D Je to bezvadný doplněk ;-)

      Vymazat
  5. Strašně se mi tyhle čelenky líbí, především ty jemnější s malýma kytičkama, hodně uvažuju, že si nějakou objednám z ebay :) Ale nevím, jestli mi to bude slušet :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že to sluší skoro každému jen to chce sladit ;-) a 20 Kč není zas tak moc :) Na ebay je mají opravdu levné.

      Vymazat
  6. Holky, kde sehnat tu gumu na čelenku? Seženu to i na ebay, nebo musím do švadlenky? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, kterou gumu máš namysli ? Myslíš ty věnečky co jsou na gumě? Ty se kupují na ebay už s těmi květy :)

      Vymazat
  7. Chtěla jsem říct, že je to pěkná jarní móda, ale dovedu si to představit vlastně i takhle na slunečný podzim, který letos platí. :) A jako k tomu třeba dámské kožené espadrilky, prostě nějaké pěkné botky a doladit ten outfit a je to super móda třeba na sobotní procházku. :)

    OdpovědětVymazat
  8. K tomuhle by se hodilo fakt něco takového decentního. Třeba náušnice s perlou. Mi se tahle móda fakt hodně líbí. I když teda jako někdy mi přijde, že je to trochu zprofanované těmi festivaly a tak, kde právě takové věnečky nosí holky, co tam pak nejvíc kalí a jsou nejspolečenštější.

    OdpovědětVymazat
  9. Takhle... jsou to zajímavé věci, ale já mám pořád raději MMA obchod a jejich pohodlné sportovní oblečení. V poslední době to už fakt skoro neřeším a klidně v tom chodím i do města. Samozřejmě do práce ne, tam máme dress code. Ale do města na nákup si klidně MMA mikinu vezmu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou to fakt pěkné věci, to se musí nechat. Já jsem teda spíš ten typ člověka, který se zabalí do oversized absolventské mikiny, ale i tak dokážu ocenit pěkné kousky. Jen bych to na sebe asi nikdy nebrala. :) Nicméně věřím tomu, že zrovna na vaší postavě budou vypadat fakt exkluzivně. :)

    OdpovědětVymazat