úterý 26. srpna 2014

Gelový puntíkový obal na mobil

Foto prodejce:

Reálné foto:

Obal je z pevnějšího gelu/plastu. Je ohebný ale ne tolik jako třeba ten růžový co mám. 



Na telefonu drží moc dobře, došel s ochrannou fólií, kterou potom sundáte což je super. 


Na výběr je z mnoha barev .. cena super já jsem moc spokojená :)


Doručeno bylo obyčejně v bubl. obálce a kryt byl ještě ve fólii. 






  • Koupeno tady
  • Objednáno  11.08.2014
  • Doručeno  26.08.2014
  • Cena 39 Kč 
  • Poštovné zdarma


  • Uděluji 5/5 


    5 komentářů:

    1. Krásne :)
      Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

      OdpovědětVymazat
    2. Hned jsem si vzpomněla na Granko :D pěkné obaly
      http://veru-life.blogspot.cz/

      OdpovědětVymazat
    3. Jé ten je fakt krásný ! :) A za 39 Kč? To je pohádková cena ! :)
      LenaČerge

      OdpovědětVymazat
    4. Mě se taky moc líbí budu objednávat asi ještě ten žlutý :D

      OdpovědětVymazat
    5. Jé ten je moc pěkný :) Škoda,že já si na ten můj starý křáp nemohu kupovat takovéto obaly :))

      OdpovědětVymazat