neděle 17. srpna 2014

Brož, trojúhelníčky na límec

Foto prodejce:

Reálné foto:


Foto odovídá prodejci akorát se mi v reálu zdají více do zlato-žluté :-/ 


Musím si pořídit normální košili :D Jaksi pozdě jsem si uvědomila že to nemám k čemu využít :D 


Na košili jinak drží dobře :)




Balíček mi přišel dobře zabalený a došel jako doporučený balíček se sledovacím číslem .Což je dle mého super :)


  • Koupeno tady
  • Objednáno  03.8.07.2014
  • Doručeno  15.08.2014
  • Cena 20 Kč
  • Poštovné zdarma 

  • za u žluto-zlatou uděluji 4/5





    3 komentáře:

    1. To je krása! A přesně jak píšeš, chtělo by to "normální" košili (podle mě to asi znamená bez vzoru - aby se všechny ty geometrické tvary navzájem nerušily). :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Joo přesně takovou myslím já doma ale žádnou takovou nemám a ani nemám žádnou co se dá zapnout až ke krku takže musím pořídit takhle to vypadá hrozně .. :D

        Vymazat