sobota 16. srpna 2014

Černá a bílá !! Náhrdelník

Foto prodejce:


Reálné foto:


Na tenhle jsem se moc těšila a přesně vím k čemu si ho vezmu :-P


Trošku zklamání bylo když jsem ho vybalila a oddělala bílou cedulku pod níž byl řetízek začernalý .. což se mi stalo zatím skoro u všech takových řetízků .. Psala jsem prodejci a hned mi za tenhle kousek vrátil peníze :)



Balíček mi přišel dobře zabalený a došel jako doporučený balíček se sledovacím číslem .Což je dle mého super :)




  • Koupeno tady
  • Objednáno  25.07.2014
  • Doručeno  15.08.2014
  • Cena 42 Kč
  • Poštovné zdarma 

  • Za malou vadu na kusu řetízku 4/5  





    2 komentáře:

    1. Jéé...mám ten stejný:) Akorát jsem ho nekupovala na netu, ale v Sinsay obchodě:)
      Instantní krása

      OdpovědětVymazat
    2. Moc krásný náhrdelník :)
      veru-life.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat