pondělí 25. srpna 2014

Flower - čelenka a věneček do vlasů

Foto prodejce:


Z těchto jsem měla koupený ten červený s černou

Reálné foto:

Věneček č1. Jak vidíte, došel mi červený ale na hnědé kůži ..a kytky jsou tam poskládány jaksi divně .. na každé straně jich je jinak  :-/ 


Květy jsou nehorázně zmačkané 





Čelenka byla zabalení do folie a doručena obyčejně v bubl obálce. 
Z tohoto kupu nejsem vůbec nadšená a uděluji pouhé 2/5




  • Koupeno zde
  • Objednáno  05.08.2014
  • Doručeno  25.08.2014
  • Cena 20 Kč 
  • Poštovné zdarma 






  • Když jsem věneček rozbalila zhrozila jsem se protože z obálky se začaly sypat kousky toho bílého co je na věnečku .. takže toho hodně opadalo . Věneček nebyl v žádné folii byl jen v bubl. obálce zmuchlaný.


    Doručeno bylo obyčejně.


    Na to že z něho dost opadalo z něj mám pořád větší radost než z předešlého a uděluji 4/5





  • Koupeno tady
  • Objednáno  06.08.2014
  • Doručeno  25.08.2014
  • Cena 12 Kč 
  • Poštovné zdarma 





  • 1 komentář:

    1. To je škoda, že ten první je takovej divnej. Ale ten druhej je krásnej :)
      veru-life.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat