pondělí 11. srpna 2014

Černo-stříbrné náušnice

Foto prodejce:

Reálné foto:

Balíček přišel obyčejně do schránky, vše bylo pečlivě zabaleno proti poškození :)


 Náušnice jsou pěkné ALE neodpovídají  fotce prodejce a zapínání mohly mít  vice nahoře takhle to trošku odstává.



  • Koupeno   tady
  • Objednáno  22.07.2014
  • Doručeno  11.08.2014
  • Cena 39 Kč
  • Poštovné zdarma 

  • Uděluji 4/5 za trošku jiné provedení a zapínání






    5 komentářů:

    1. Náušnice jsou krásné, ty co má prodejce na fotce se mi líbí více :)
      veru-life.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat
    2. no ty mi měl taky poslat .. já si toho všimla až při psaní článku .. :D takže jsem to nechala být..

      OdpovědětVymazat
    3. Tak ty jsou nádherné! Uplně zrám kde hledáte ty doplňky a tak levné! :O Chtěla bych nějaké "zlaté" hodinky, myslíte, že budete taky na něco takového dělat recenze? Třeba i na oblečen?:)

      ____________________________
      http://deny-garnet.blogspot.cz/

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Ano pár hodinek mi má přijít a nějaké oblečení je taky v plánu :)

        Vymazat
    4. Já na takovéhle veliké náušnice nejsem, ale jsou opravdu nádherné.
      Blog ϐook of ϐeauty

      OdpovědětVymazat