úterý 26. srpna 2014

Peněženka+pouzdro na telefon

Foto prodejce:

Reálné foto:



Do peněženky se telefon krásně vejde i nějaké průkazky a cca 2-3 karty + mince 


Z boku je díra na sluchátka ( s tou si mohli dát víc záležet ) :D 



Peněženka je jinak super  akorát barva není tak výrazná jak na fotce od prodejce.
Doručeno bylo obyčejně do schránky dobře zabaleno .




  • Koupeno tady
  • Objednáno  07.08.2014
  • Doručeno  22.08.2014
  • Cena 88 Kč
  • Poštovné zdarma 



  • Určitě vše doporučuji peněženka je super a uděluji 5/5





    7 komentářů:

    1. Přesně tuhle peněženku jsem si objednala v mint barvě. Prvně jak jsem uviděla tu díru tak jsem si říkala, proč je to roztstřihlý a pak jsem si říkala, že je na sluchátka :D. Ale brzo se mi rozbil zip
      veru-life.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. tak snad mi ten zip vydrží ráda bych aby tak půl roku vydržela :D

        Vymazat
      2. Já jsem si pouzdro objednala též, také v mint barvě :o) jsem zvědavá až dorazí. Tvoje vypadá hezky.

        Vymazat
    2. Přesně o téhle peněžence přemýšlím jestli skončí v mém nákupním košíku :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. je za super cenu .. vypadá pěkně jen doufám že aspoň něco vydrží :D

        Vymazat
    3. Ale to poutko moc kvalitní není..

      OdpovědětVymazat
    4. Tohle nevypadá vůbec špatně. Já teda mám telefon v obalu odtud a nevím, jestli by se mi tam telefon vešel i s obalem. Přijde mi nepraktické, tahat ještě někde po kapsách pouzdro.

      OdpovědětVymazat