čtvrtek 8. ledna 2015

Štětec na pudr / růž

Foto prodejce:


Reálné foto:
Štětec je moc pěkný huňatý a příjemný na dotek.

Chlupy nevypadávají ani při praní. 

Jak vidíte je opravdu krásně hustý pudr se s ním nanáší dobře i když mám i lepší. Tenhle má na mě až moc dlouhé chlupy .. 5cm  rukojeť je dlouhá 13cm. Jinak je opravdu super pro nenáročné postačí . Svou práci zvládá skvěle ! ;-) A pokud vám nebude vyhovovat na pudr můžete ho použít i na tvářenku. 




  • Koupeno zde
  • Objednáno 17.11.2014
  • Doručeno 06.01.2015 ( došel o 9 dní později než byla uvedena předběžná dodací lhůta) 
  • Cena 84 Kč
  • Poštovné zdarma

  • Uděluji 4/5 





    7 komentářů:

    1. Také jsem ho kupovala. Mojí švagrové k Vánocům a je skvělý!

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Taky si myslím za tu cenu ! :)

        Vymazat
      2. Vypadá hodně dobře, asi na něj mrknu:)
        difdirections.blogspot.com

        Vymazat
    2. Vypadá pěkně, ale ta dodací lhůta by mě tedy naštvala :/ jsem při čekání na věci z ebay hrozně netrpělivá :D

      Skills of Art

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Jo to i já .. už jsem byla smířená že nedojde :D

        Vymazat
    3. Ten je parádní! Já mám podobný nebo stejný taky už objednaný, tak snad bude taky takhle huňatý ňuňatý :)))

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Snad jo pokud sis objednala ten samý tak určitě :P

        Vymazat