sobota 3. ledna 2015

Kabuki make-up ŠTĚTEC

Foto prodejce:

Reálné foto:

Štětec došel pěkně zabalený balení bylo ještě v takovém tom igelitu takže poznáte že ho nikdo neošahával :D 


Štětec odpovídá fotce prodejce .. má na výběr více druhů. 
Já jsem si objednala klasiku v černé a bílé :)



Víška je 6 cm 
Chlup 4 cm 
Šířka cca 5 cm 

Štětec je syntetický, produkt nanáší hůře ale jde to .. namalujete se s ním a na pudr do kabelky nebo na cesty je super ! Rukojeť je z tvrdého kvalitního plastu.  

Hustota je skvělá už jsem ho i myla chlupy nevypadávají , jsou pěkně zastřižené. 


Já jsem moc spokojená za tu cenu skvělé :) A málem bych zapomněla dodat je to mazlík ! :D Krásně jemný ;-) 



  • Koupeno zde
  • Objednáno 05.12.2014
  • Doručeno 02.01.2015
  • Cena 41 Kč
  • Poštovné zdarma

  • Uděluji 5/5 






    9 komentářů:

    1. Za tu cenu nevypadá vůbec špatně :) Taky přemýšlím, že si z eBay nebo Aliexpress objednám nějaké štětce. Četla jsem na ně už několik pozitivních recenzí a za značkové štětce se mi nechce dávat tolik peněz :))

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Mám doma další 3 na které bude recenze brzy a jsem s nimi moc spokojená

        Vymazat
    2. Za tu cenu rozhodně dobrý! nejspíše se na Aliexpressu taky po nějakých podívám :-)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Na aliexpressu jsem nenakupovala ale teď jsem začla :D Objednala jsem si tam nové obaly na mob. zdá se mi že tam jsou hezčí než na ebay tak snad dojdou mám trošku obavy .. :D Jelikož všecky pěkné co mě zaujali nabízí prodejce s hodnocením cca 95% :-/

        Vymazat
    3. Jé, to je krásný chlupáč :).

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Za tu cenu je super a postačí .. moc se mi líbil od HAKURO ale 300Kč za něj opravdu momentálně dát nechci :D tenhle mi zatím postačí.

        Vymazat
    4. Hello I'am Chris From France!!
      this is not a "spam"
      You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
      "Directory Blogspot" is 15 million visitors! .193 Country. 18000 Websites
      Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
      Blog Url
      Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
      On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
      Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
      http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
      Happy Blogging
      ****************
      Bonne Année ! Happy New Year! Feliz Año Nuevo! Buon Anno! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!
      for you and your entire family.
      A small gift for you
      **********************
      http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/25//14122507483612502812823262.gif
      ******************

      OdpovědětVymazat
    5. Už jsem se na něho na ebay dívala, tak asi ho zkusím :)
      https://katerinazuzanakova.blogspot.com/

      OdpovědětVymazat
    6. Mě by se líbil ten světle modrej za tu cenu...

      OdpovědětVymazat