pátek 23. ledna 2015

Kryt-obal na telefon z aliexpressu

Pěkný páteční večer dnes tu mám pro vás recenzi krytů na mobil. 
Mám tu první objednávku z Ali!!! Jsem spokojená zboží dorazilo jak mělo :)







Objednávala jsem u tohoto prodejce:

Jak vidíte prodejce má jen 94,7% z toho jsem měla tak trochu obavy, jsem zvyklá z ebay že tam má většina prodejců 98-99% . Zboží ale dorazilo v pořádku a ani to netrvalo nějak dlouhou dobu navíc je na Ali lepší výběr. 

1 Kryt mě vyšel na 1,32 EUR = 36,7Kč
Odkazy na všecky 3 kryty :




Kryty jsou pěkné materiál je plast sedí dobře na telefonu po bocích ale není natištěn obrázek a je to tam průhledné pro mě - jelikož mám černý telefon . Kryty jsou na SAMSUNG S4 MINI ale jsou u stejného prodejce ty samé i na jiné telefony .
Kryty jsem si objednala 1.1.2015 dorazily 23.1.2015
Já jsem s nimi spokojená a prodejce vám mohu doporučit :)
Uděluji 4/5 za ty průhledné boky mohli to natisknout i tam.







20 komentářů:

  1. Z Ali jsem ještě nikdy neobjednávala, musím mrknou, jestli dělají obal i na můj LG :). To si normálně do vyhledavače zadala typ telefonu nebo jak? :) Moc se tam nevyznám :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj dala jsem tam třeba S4 mini , samsung s4 a tak musíš to zkusit ruzne nekdy to najde malo nekdy nic nekdy hodne

      Vymazat
  2. Kryty jsou krasne :) Taky uz jsem si tam objednavala jeden kryt a pouzdro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych ještě potřebovala nějaké pouzdro a taky obal na tablet ale zatím jsem nenašla žádná co by se mi líbil samé takové obyčejné :-(

      Vymazat
  3. Ten první je parádní, já si taky objednala ale z ebay a jsem moc zpokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z ebay jsem objednávala taky hodně ale nemají tam takové pěkné jaké bych chtěla .. ( na můj telefon ) Na Iphone jich je tam požehnaně a nádherné !!!! :D

      Vymazat
  4. Mám nový mobil, takže jsem se na kryty koukala, ale spíš na ebay:) jinak tyhle jsou fakt pěkné!
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ebay se mi zdá že je jich méně a nejsou tam tak pěkné obrázky

      Vymazat
  5. Za tu cenu hezké :) Bohužel nemám mobil, na které by byly hezké obaly, škoda :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem neměla až teď jsem si koupila nová a to je o něco lepší ale taky jich na něj není zas tak moc pěkných

      Vymazat
  6. Ďakujem za tip, bo tiež mám s4 a v obchodoch ako takých nič nieje...:-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne a když už tak za nehorázné peníze .

      Vymazat
  7. Nejvíce se mi líbí ten s Eiffelovou věží :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Kryty jsou úžasné! Celkově na ali mají úžasné kryty na všechno :) Mám v plánu si z tama taky nějaké objednat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ještě nějaké čekám tak jsem zvědavá jak budou vypadat :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Je suprovej a ještě mám v plánu objednat takovou sovu :D

      Vymazat
  10. Nekrásnější je ten s tou věží, já v Ali nakupuji a přijde mi to lepší než na ebayi, hlavně cenově.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera! Nejhezčí je ten jelínek, ale jinak super výběr!

    Beau&Fash Klár(k)a - můj blog

    OdpovědětVymazat