středa 8. října 2014

Šátkylevně.cz

Začal podzim, ze skříní jsme vytáhly kabátky a teplejší oblečení, a k nim samozřejmě nesmí chybět nějaký šátek. Teda alespoň u mě to tak je. Určitě mnoho z vás znáte eshop Satkylevne.cz, kde si můžete vybrat šátky dle vaší libosti. Nabízí plno provedení a barev, a každý kousek je něčím originální. Tímto bych chtěla poděkovat eshopu, který nám nabídl spolupráci ! :) 

 
Komunikace byla naprosto skvělá, milá,vstřícná. Odpověděli mi během chvilky, a to i když byla neděle.
V pondělí odpoledne jsem zaslala svoji adresu, a hned v úterý jsem si šla pro balíček na poštu :) Překvapením i bylo, když jsem nevyzvedávala obyčejnou lepenkovou krabici, ale tuto krásnou "stylovou" krabičku, která se mi jistě bude ještě na něco hodit :)

Když jsem krabici otevřela, zavála tak příjemná, kořeněná vůně, kterou bylo ovoněno úplně vše :) Je to maličkost, ale i to dokáže zpříjemnit.
V krabici tedy byly dva šátky, které jsme si vybraly. Byly krásně poskládané v těchto krásných pytlíčcích. 





Pokud se vám zboží nebude zamlouvat, pošlete to nazpátek(poštovné hradí adresát), a oni vám buď vrátí peníze , nebo si vyberete něco jiného.
 
Tento první šátek je pro mě. Barva přesně odpovídá fotce, kterou uvádí :) Je z velmi příjemného materiálu, takže se krásně nosí :) Mimochodem, i teď, po týdnu nošení, je cítím ze šátku ta skvělá vůně.


Jak je na fotce vidět, je z lehkého, mírně průsvitného materiálu.


Tento druhý je Kláry. Je to opět roura, barva taktéž odpovídá uvedené fotce a  je moc krásný :)
Materiál je taky velmi příjemný, jen mi přijde takový pevnější a hebčí, než ten můj. Ale měla jsem ho na sobě jen při focení, takže nemůžu nějak srovnávat :)


Nosíte rády šátky? Jaké ? :) Nebo už jste si z eshopu něco objednávaly ? :)

Ještě jednou bychom moc chtěly poděkovat eshopu za velmi milou spolupráci !
                                                                                           
                                                                                                               Klára a Adéla.

Podotýkám, že už jsme na facebooku vyhlásily výherce giveaway, tak se podívejte, jestli jste nevyhrály právě vy ! :)

10 komentářů:

  1. Šátky miluju, mám jich spoustu, hlavně těchto kruhových :) A ty vaše jsou moc krásné a vypadají příjemně :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou opravdu skvělé tenhle eshop moc doporučuji :) Šátky mají luxusní ! A každý si vybere .

      Vymazat
  2. Teda, to jsou krásné šátky, hned jdu tu stránku omrknout :). Šátky mám ráda moc, hlavně teď na ten podzim
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné šátky :) Šátky mám ráda,ale moc je nenosím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné, já mám hlavně jeden šátek oblíbený a ten nosím skoro vždy.
    Oba vypadají moc krásně.:))

    OdpovědětVymazat
  5. Nevěřím svým očím, ten tmavší šátek je nádherný! Samozřejmě i ten oranžový, ale ten první vyloženě nemá chybu. Vždycky jsem měla pro šátky slabost, a teď už mám pomalu i vybráno, heh. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsou krásné :) hlavně ten druhý se mi moc líbí! :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. krasne si si vybrala!


    Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Šátky jsou krásné a já je miluji, hlavně se bez nich neobejdu na podzim :)

    OdpovědětVymazat