pondělí 20. října 2014

Nákupy a novinky

Tak tu máme  další nákupy. Už se mi to tu hromadí a já si pomalu nepamatuji, co všechno mám nakoupeno na tenhle měsíc :D 
Věci, co mám ve wishlistu škrtnuté jsem si pořídila a  taky jsem nakoupila pár věcí navíc, no jo .. copak já :-/ Když ty obchody tak lákají k tomu abyste si něco koupily :D I když to nepotřebujete. 


Tak tady to je : 




Ikea nákupy: koupila jsem si 1,2 
4,10, v jiné barvě 
14, bílou
11-12 jsem koupila ty 2 nové vůně v matné sklenici 
Pak jsem tam koupila obyčejnou bílou předložku do koupelny.

Přikoupila jsem kytičku na stůl :)  

4. akorát ve žluté 

A taky jsem koupila ještě 2 kytičky do vázy  

Dávkovač na mýdlo

Nové svíčky 


 Papučky :D
Pořadač do šuplíku 

Předložka/ kobereček  do koupelny.


To byly nákupy v Ikea .

Teď pokračujeme oblečení. 





1, koupila jsem si kabátek z F&F, do kterého jsem se na první pohled zamilovala je skvělý. 
2.papuče mám z Ikea 
3, taky jsem si koupila čepku, kterou jsem měla vyhlídnutou :D    



Sešitek na poznámky :)


Ta moje čepka :D:D 

Sáčko  Pull Bear 


Koženková bunda z Bershky 




Kabátek <3

A pak jsem nakoupila pár věcí na aukru :)



1, sukně z Bershky
2, šaty z bershky
3. svetr z bershky
4, transparentní svetr z pull bear
5, svetr h&m
6, šaty
7, top h&m
8, šaty
9, halenka pull bear

Nakonec tu mám kosmetickou část :


Vyhrála jsem Dm box který byl skvělý 




Můj nákup na parfums.cz  šampón a maska na vlasy, oba produkty za skvělou cenu !! 



A nakonec bronzer, který jsem vyhrála v giveaway na blogu : http://beauty-of-pink.blogspot.cz/
Je skvělý, mám z něj obrovskou radost. 


Tohle jsou snad celé nákupy, možná jsem na něco zapomněla :D  V úterý jedu zase do města (nakupovat ) :D:D Takže zas něco přibude. Co vy jste si za posledních pár dní koupily ?  

Mějte se pěkně ;-)                                                                                                                 Klára 



12 komentářů:

  1. Kytička v květináči se mi moc líbí :) I ta černá kožená bunda. Z DM boxu jsem měla taky obrovskou radost :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. To pruhované sáčko je nádherné, strašně se mi líbí tento námořnický styl.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou krásné věci :) Nejvíc se mi líbí to pruhované sáčko

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kožená bunda je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji :) Koženou bundu mi koupil přítel :-P A to sáčko se mi taky moc líbí ale nemá na ten kabát :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvěle jsi nakoupila, některé věci bych hned také brala domů :-D!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní věci! Nejvíce mě zaujalo krásné pruhované sáčko:)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný nákupy. Chtěla bych ti moc poděkovat za inspiraci a novinky. Doufám, že se ti dobře daří :-) Chtěla bych se zeptat, kde se ještě jinde dají sehant takové koberečky do koupelny, nevíš? Já jediné, které jsem sehnala byly na emako , tak bych ráda měla na výběr :-)

    OdpovědětVymazat