pondělí 1. prosince 2014

I♥MAKEUP Srdcový rozjasňovač, Bohyně lásky

Pěkný večer dnes tu mám pro vás ještě 1 malou recenzi na rozjasňovač od značky Makeup Revolution (I♥MAKEUP)






Co píše eshop: 
Daruj kus ze sebe sama! Otevři srdce a vyzkoušej novou trojitou 3D tvářenku! Něžnost, krása a styl. Staň se bohyní a dovol všem, aby se zamilovali. Jemnost a lesk ti umožní ukázat andělskou tvář. Vzrušující a přesto jemný look, na kterém se staneš závislá! Oslňuj svým vzhledem své okolí od teď až navždy!   


Co říkám já: 
Rozjasňovač je moc pěkný, jeho balení jsem určitě neodolala sama ale bude nás víc :) 
Musím říct že pigmentace je opravdu velmi dobrá. Až si musíte dávat pozor aby jste ho nenanesly moc. 
Nádherně rozjasní a na tváři vydrží bez problému celý den, Za cenu 219Kč skvělé!
Je ho tam strašně moc, takže si myslím že když už ho koupíte nebudete snad už nikdy potřebovat další protože se to prostě nedá vypotřebovat ! :D 
Rozjasňovač je zapečený (píší dokonce 3x) takže ubývá opravdu pomalu. 
Práší minimálně, balení je papírové takže nevím jak dlouho bude takhle pěkné, vevnitř je plast. 
Musím ale uznat že tohle se moc povedlo ! Palec nahoru !!!! Rozhodně vám tenhle super kousek doporučuji .















Máte už svůj rozjasňovač ? Pokud ano tak jaký a jste s ním spokojené ? 
Líbí se vám tenhle srdcový rozjasňovač, máte v plánu si ho koupit ? Nebo už jste koupily ? 
Mějte se krásně!     




10 komentářů:

  1. Vypadá krásně, už jsem na něj četla i jiné recenze a mám na něj zálusk. Design tvářenek a rozjasňovačů je krásný. Zvu tě k sobě na GA. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá úžasně :) Sama zatím žádný oblíbený rozjasňovač nemám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná! Taky plánuji objednat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už čekám na další balík který by měl snad konečně dojít zítra přiobjednala jsem tu tvářenku v srdíčku zlatý rozjasňovač a 3 rtěnky tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  4. Srdíčkovou tvářenku ani rozjasnovač nemám, přijde mi, že se s nimi roztrhl pytel a od I♥makeup to okopírovalo strašně moc značek. Design se mi moc líbí, ale nějak to zkrátka nepotřebuji. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to zatím nikde neviděla jen Tvoo Faced má stejné. Mě se taky moc líbí a taky se mi hodí rozjasňovač jsem hledala nějaký dlouho a tvářenek moc nemám.

      Vymazat
  5. Ten design je povedný. :) Rozjasňovač ani tvářenku také nemám, také jsem (zatím) neměla tu potřebu, ale mám v plánu si nějaký pořídit, nějaký zkusit. :)
    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď má Makeup Revolution poštovné zdarma při nákupu nad 500 Kč :)

      Vymazat