pondělí 24. listopadu 2014

Sleek i-Divine Storm palette / Tip na vánoce pro sestru, maminku či kamarádku ?

Pěkné ráno dnes tu mám pro vás recenzi na paletku STORM kterou jsem o5 zakoupila v eshopu www.befabulous.cz/  Který jsem si hodně oblíbila :)
Dodání bylo bleskové, faktura v krásné obálce s mašlí :-P Joo to můžu. :D 
Rozhodně to není můj poslední kup. 


 POPIS PRODUKTU
Paletka 12 očních stínů s výbornou pigmentací a výdrží
 -          není testována na zvířatech
 -          celková gramáž paletky 12,3 g
 -          paletka obsahuje velké zrcátko
 -          máslovitá konzistence 

Paletka obsahuje jak matné tak i třpytivé stíny, můžeme použít jak na denní tak i na večerní líčení.  


S paletkou sem moc spokojená má jak tmavé tak i světlé barvy. Které se dají krásně kombinovat takže se s nimi dá vymyslet opravdu hodně variant líčení.  



Stíny jsou opravdu hodně pigmentované a krásně máslovité .



Stíny krásně drží na oku a aspoň na ukázku pár odstínů. Je to jen jedno čárnutí prstem. ( Jsou opravdu HODNĚ pigmentované) :D budu se s nimi muset naučit pracovat. 

Paletku vám určitě mohu doporučit. Plánuji vyzkoušet i rtěnky na která jsem moc zvědavá. 
Později sem dodám i nějaké foto líčení. Teď je opravdu strašné světlo a když už by to šlo jsem zavřená v práci. Super že :D 




Tak jak se vám líbí tahle paletka ? Kupovali jste už něco na eshopu ? Já u nich oceňuji nízké poštovné a hlavně rychlost dodání tím si mě prostě získaly a menší sleva je taky skvělá. :) 
A taky jestli nevíte co koupit třeba mamce nebo sestře čí kamarádce na vánoce tak tohle je můj tip !!! 
Určitě takovým dárkem nikoho neurazíte a mojí mamce se paletky taky moc líbí takže třeba nějakou pod stromečkem najde :P   Užívejte si den !!! 

8 komentářů:

  1. Tak ta vypadá luxusně :) Také si chci teď jednu od Sleek pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleek má úžasné paletky, zatím mám jen jednu, ale určitě pořídím další :) Eshop je pěkný, ale nemám ráda, jak se prodávají věci z ebay v Česku všudemožně několikrát drážší...

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to na krásné barvičky co se dají využít při každé příležitosti. :)
    Super paletka. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som práve dnes objednala sestre k meninám paletku so 100 farbičkami, tak som zvedavá ako s tým bude spokojná. Ja som objednávala cez Elf kozmetiku s ktorou som bola spokojná, tak dúfam, že nesklame. V prípade, že áno, tak nabudúce vyskúšam toto tvoje! Ďakujem za tip ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, já elf kosmetiku nemám ráda :-/ Za mě je to zbytečné vyhazování peněz .. žádná kosmetická kvalita :-/

      Vymazat
    2. 100 barviček na jedné paletce, kvalita musí asi dost pokulhávat :-)

      Vymazat